sobota 9. května 2015

At James Deans'





Co to vlastně je? Je to americká retro diner restaurace z doby Jamese Deana. Restaurace je vyzdobená vším, co James miloval, což jsou auta, motorky a ženy. Více info: http://www.jamesdean.cz/

V pátek jsme s mojí kamarádkou zašly na oběd k Jamesovi Deanovi v Praze (haha, to zní jako k tomu pravému). Jelikož jsme tam obě dvě nikdy nebyly, tak jsme restauraci nakonec hledaly přes půl hodiny. Já jsem měla vážně slabý 3G, takže když jsme prošly korejskou info pobočkou, doufaly jsme, že budou vědět o co se jedná. Slečny neuměly česky, tak nám daly mapu Prahy a anglicky nás nasměrovaly k restauraci. Hádejte, kde se Deanova restaurace nacházela? Kousek od Staromáku (ale to skoro všichni, co bydlí v Praze vědí)!  Mohla jsem si dát přes hlavu, když jsme tam dorazily. 30 min jsem lezla hladová po Praze a ono to bylo kousek od Staromáku. A cena pro nejlepšího a nejorientovanějšího Pražáka získává....









Zatímco jsme čekaly na jídlo, tak jsem to pro vás musela všechno samozřejmě vystalkovat. Restaurace je vyzdobená retro z 50. let. Seděly jsme v boxech u okna a za námi se rozprostíral velký bar. Nechyběla ani kostičkovaná podlaha a vintage automat na coca colu. Panovala tam skvělá atmosféra a slečny, které nás obsluhovaly byly velmi milé! Jídla tam nejsou levná, ale to byste už museli čekat u kvalitních restaurací. 

Vlevo jahodový milkshake a vpravo borůvkový milkshake



Kamarádčina objednávka- Kuřecí jalapeños wrap
Moje objednávka- Salát s hovězím steakem


Rychle jsem si to tam zamilovala a můžu říct, že jméno restaurace není slavné, jen tak ze žvástu. Svojí slávu si plně zasluhuje. Už se nemůžu dočkat na další návštěvu!:)






1 komentář:

Děkuju za všechny komentáře:))