sobota 24. května 2014

⚜Green juice |weight loss and glowing skin recipe|❂+vyhlášení giveaway❣

Nedávno jsem se rozhodla vyhledat recepty na green juice nebo-li zelený džus. Samozřejmě jich tam byla spousta, ale jenom přeci mě nejvíc zaujala (a vás by mohl možná také) jeden, který působí na hubnutí a na zdravou 'zářicí' pokožku. Rozhodně bych nedoporučila těm, co zcela nenávidí zeleninu, zelený džusy totiž obsahují 95% zeleniny. Džus jsem zkusila teprve dneska ráno a musím říct, že kdybyste mi dali na výběr jiné, tak by byl až druhý. ALE podle mě, to, co bychom zrovna nemuseli účinkuje. No a dopadlo to tak, že celý den zelenáče piju a jsem po něm celkem i plná. 
Chtěla jsem se s vámi podílet o recept a o názor!:) Jestli jste už někdo green juice zkusil: Funguje to či ne? Rozhodně mi dejte vědět zanecháním komentáře dole:)


                                 RECEPT

Budete potřebovat: 
                               - 1x ananas
                               - 2x jablko
                               - 1x okurku
                               - čtvrtinu zázvoru
                               - špenát
                               - celer
                               - 2x kiwi
                               - půlka citrónu 
                               - kokosová voda (volitelný)

Srozumitelně se všechno odšťavní, nakonec přidáte kokosovou vodu (volitelné), zamícháte a jste hotovi:)








 


Prohlédla jsem si všechny komentáře a skoro všechny filmy, které jste navrhli jsou též moje oblíbené a snad nejvíc jsem se zasmála u 'Millerovi na tripu'. Ráda bych, aby mohli všichni vyhrát, ale je jasné, že to nejde. Tak jsem zavolala (dokonce i vzbudila-promiň!-) jednu s mých nejlepších kamarádek (nezúsčastnila se giveaway), aby mi řekla číslo. Takže blahopřeji....
Patricii Vymazalové!:) Napiš mi prosím do emailu svojí adresu:)
Jestli si nevyhrála, tak určitě nesmutni,protože budou i další a domnívám se, že o velkých prázkách:) Jinak děkuju za účast a určitě mě nezpoměnte na Googlu+ a na instagramu odebírat!
                                                    -Gabriella
 
PS: Kdo viděl 1x22 The Originals?? fricking feelings!



1 komentář:

  1. i'm sooo sad :( i was fiirst! :D ok doufaam ze priste budu miit stestii:) jinak jsi jedina blogger kterou ctu ♥ fakt megauzo blog! jen tak dále:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře:))